Банк данных учителей квалификационной категории "учитель-методист"

Секацкая Любовь Викторовна

Должность учитель
Место работы
Гимназия № 2 г. Орши
Регион Витебская область
Предмет,
направление
белорусский язык и литература


E-mail se-lu-vi@mail.ru
Персональный сайт, блог https://sites.google.com/view/rodnaya-mova       
Дата сдачи квалификационного экзамена 03.04.2014
Тема педагогического опыта, представленного на квалификационный экзамен Многомерные дидактические технологии на уроках белорусской литературы
Темы выступлений в системе дополнительного образования взрослых
Фарміраванне метапрадметных кампетэнцый на ўроках беларускай мовы і літаратуры

Метадычныя прыёмы трансфармацыі нагляднасці ў візуалізацыю

Выкарыстанне ІКТ і дыстанцыйнай падтрымкі на ўроках беларускай мовы і літаратуры

Кантроль ведаў на ўроках беларускай літаратуры

Публикации
Сякацкая, Л. В. Сеткавыя супольнасці як эфектыўны інструмент удасканалення прафесійных кампетэнцый / Л. В. Сякацкая // Компетенции педагога XXI века [Электронный ресурс] : сб. материалов респ. конференции (Минск, 25 нояб. 2021 г.) / М-во образования Респ. Беларусь, ГУО «Акад. последиплом. образования», ОО «Белорус. пед. о-во». – Минск : АПО, 2021. – С. 446–450.
Сякацкая, Л. В. Фарміраванне метапрадметных кампетэнцый на ўроках беларускай мовы і літаратуры / Л. В. Сякацкая// Ученик – учитель: авторство и творчество : сборник материалов областной научно-практической конференции 12 февраля 2021 года. – Витебск : государственное учреждение дополнительного образования взрослых «Витебский областной институт развития образования», 2021. – С. 307–310.
Сякацкая, Л. В. Беларуская мова. 7 клас : навучальныя модулі // Адзіны інфармацыйна-адукацыйны рэсурс. – 2021.

- Назоўнік, прыметнік, займеннік, лічэбнік як часціны мовы, іх граматычныя прыметы. Будова слова. Словаўтварэнне вывучаных часцін: https://eior.by/catalog_lecture/7-klass/belmova/3.php
- Паглыбленне паняцця пра стылі маўлення. Стылеўтваральная роля вывучаных часцін: https://eior.by/catalog_lecture/7-klass/belmova/4.php
- Дзеяслоў як часціна мовы: агульнае значэнне, марфалагічныя прыметы, сінтаксічная роля. Правапіс не (ня) з дзеясловамі: https://eior.by/catalog_lecture/7-klass/belmova/5.php
- Неазначальная форма дзеяслова, яе сінтаксічная роля. Асабовыя і безасабовыя дзеясловы (азнаямленне): https://eior.by/catalog_lecture/7-klass/belmova/6.php
- Пераходныя і непераходныя, зваротныя і незваротныя дзеясловы (азнаямленне): https://eior.by/catalog_lecture/7-klass/belmova/7.php
- Трыванні дзеяслова: https://eior.by/catalog_lecture/7-klass/belmova/8.php
- Правапіс дзеясловаў з суфіксамі -ава- (-ява-), -ыва- (-іва-), -ва-: https://eior.by/catalog_lecture/7-klass/belmova/9.php
- Лады дзеяслова (абвесны, умоўны, загадны): https://eior.by/catalog_lecture/7-klass/belmova/10.php
- Абвесны лад. Часы дзеяслова, утварэнне і ўжыванне часавых форм дзеяслова: https://eior.by/catalog_lecture/7-klass/belmova/11.php
- Змяненне дзеясловаў І і ІІ спражэнняў: https://eior.by/catalog_lecture/7-klass/belmova/12.php
- Рознаспрагальныя дзеясловы: https://eior.by/catalog_lecture/7-klass/belmova/13.php
- Спосабы ўтварэння дзеясловаў: https://eior.by/catalog_lecture/7-klass/belmova/14.php

Секацкая, Л. В. Матэрыялы да ўрокаў літаратуры. Кросанс. Урок для дарослых “Фарміраванне інфармацыйнай, вучэбна-пазнаваўчай і камунікатыўнай кампетэнцый на ўроках беларускай літаратуры праз выкарыстанне карт памяці” // Зборнік матэрыялаў удзельнікаў сеткавай метадычнай выставы “Сучаснае адукацыйнае асяроддзе”. – Сайт АПА, Люты 2020.

Секацкая, Л. В. Фарміраванне чытацкай пісьменнасці праз выкарыстанне творчых заданняў на ўроках беларускай літаратуры // Зборнік матэрыялаў удзельнікаў ІV навукова-практычнай канферэнцыі “Філалагічная навука ў школе: сучасны стан і перспектывы развіцця”. – Мінскі гарадскі інстытут развіцця адукацыі, красавік 2020.

Участие в подготовке, рецензировании учебно-методических материалов
Примечание Член Ассоциации учителей-методистов «Стремление», клуба «Поиск» общественного объединения «Белорусское педагогическое общество»

Выбор категории темы позволяет перейти к списку учителей-методистов, имеющих опыт выступлений в системе дополнительного образования взрослых по данной тематике.