Банк данных учителей квалификационной категории "учитель-методист"

Компанеец Светлана Юльяновна

Должность учитель
Место работы
Радунская средняя школа, Вороновский район
Регион Гродненская область
Предмет,
направление
белорусский язык и литература


E-mail kompaneec59@mail.ru
Персональный сайт, блог        
Дата сдачи квалификационного экзамена 16.10.2019
Тема педагогического опыта, представленного на квалификационный экзамен Эфектыўныя прыёмы як сродак фарміравання сістэмы тэарэтыка-літаратурных ведаў вучняў на ўроках беларускай літаратуры
Темы выступлений в системе дополнительного образования взрослых
Тэорыя літаратуры ў школьнай праграме

Метады і падыходы да аналізу мастацкага твора

Лайфхакі на ўроках беларускай літаратуры, або як проста расказаць пра складанае (майстар-клас)

Публикации
Кампанеец, С. Ю. Беларуская літаратура. Планы-канспекты ўрокаў. 10 клас (ІІ паўгоддзе) : дапаможнік для настаўнікаў устаноў агульнай сярэдняй адукацыі / С. Ю. Кампанеец. – Мазыр : Выснова, 2022. – 147 с.

Кампанеец , С. Ю. Максім Гарэцкі “Роднае карэнне” (урок беларускай літаратуры ў 9 класе) / С. Ю. Кампанеец // Вестник образования, Гродненский регион. – 2021. – № 2–3 с. 16 (СD-R).

Урок па тэме “Правапіс часціцы не (ня), ні з прыслоўямі” / сайт ГрАІРА на старонцы “Віртуальная школа маладога настаўніка”. 2020.
Кампанеец, С. Ю. “З пазіцыі актыўнага чытача” // часопіс “Літаратура і мастацтва”, № 2 ад 17 студзеня 2020 года.
З вопыту работы “Тэорыя літаратуры” (практычныя заданні) // “Роднае слова” 4/2019.
Участие в подготовке, рецензировании учебно-методических материалов
Удзел у рэцэнзіраванні падручніка "Беларуская мова" : вучэбны дапаможнік для 5 класаў устаноў агульнай сярэдняй адукацыі з беларускай і рускай мовамі навучання : у дзвюх частках / Г. М. Валочка, В. У. Зелянко, С. В. Мартынкевіч. – Мінск : Нацыянальны інстытут адукацыі, 2019. – Ч. 1. – 140 с., Ч. 2. – 137 с.
Примечание

Выбор категории темы позволяет перейти к списку учителей-методистов, имеющих опыт выступлений в системе дополнительного образования взрослых по данной тематике.