Банк данных учителей квалификационной категории "учитель-методист"

Соркина Инна Валерьевна

кандидат исторических наук

Должность учитель
Место работы
Гимназия № 6 г. Гродно
Регион Гродненская область
Предмет,
направление
история
обществоведение

E-mail ina.sorkina@gmail.com
Персональный сайт, блог        
Дата сдачи квалификационного экзамена 25.02.2021
Тема педагогического опыта, представленного на квалификационный экзамен Метадычныя прыёмы «ажыўлення гісторыі» як сродак развіцця даследчай кампетэнтнасці навучэнцаў
Темы выступлений в системе дополнительного образования взрослых
Метад “ажыўлення гісторыі” як сродак фарміравання даследчых кампетэнцый навучэнцаў

Метадычныя прыёмы «ажыўлення гісторыі» на інтэграваных уроках у пачатковай школе

Вымяраючы гета: “жывая гісторыя” Халакоста на ўроках і ў пазакласнай дзейнасці

Музей «Жывая гісторыя горада» як сродак развіцця даследчай кампетэнтнасці навучэнцаў

Публикации
Соркіна, І. В. Метад "ажыўлення гісторыі" як эфектыўны сродак развіцця даследчых кампетэнцый навучэнцаў / І. В. Соркіна // Современное образование: преемственность и непрерывность образовательной системы «школа – университет – предприятие» [Электронный ресурс] : ХІІІ международная научно-методическая конференция (Гомель, 11–12 февраля 2021 г.) : [материалы] / М-во образования Республики Беларусь, Гомельский гос. ун-т им. Ф. Скорины, Главн. управл. образования Гомельского облисполкома ; редкол. : И. В. Семченко (гл. ред.) [и др.]. – Электрон. текст. данные (7,64 МБ). – Гомель : ГГУ им. Ф. Скорины, 2021. – С. 601–604.
Соркина, І. В. Метадычны прыём "ажыўлення гісторыі" як сродак развіцця даследчых кампетэнцый навучэнцаў / І. В. Соркіна // Вестник образования. Гродненский регион. – № 2–3 (24–25). – 2021. – С. 58–63.
Соркіна, І. В. Прыёмы «ажыўлення гісторыі» як сродак павышэння якасці выкладання гісторыі ў школе (на прыкладзе ўрока па тэме: «Паўстанне 1863–1864 гг.», гісторыя Беларусі, 8 клас) [Электронны рэсурс] / І. В. Соркіна // PedPortal : Педагогический портал Республики Беларусь. – 2021.
Соркіна, І. В. Развіццё даследчых кампетэнцый навучэнцаў сродкамі музея “Жывая гісторыя горада” / І. В.Соркіна // Адукацыя і выхаванне. – 2020. - № 5 (341). – С. 24–28.

Соркіна, І. “Жывая гісторыя” : лёс сядзібы як лёс краіны (на прыкладзе сядзіб Пагародна і Станіславова) / І. Соркіна // Беларускі гістарычны часопіс. – 2020. - № 4 (249). – С. 35–39.

Соркіна, І. В. Мікрагісторыя ў школе: лёсы сядзіб Беларусі / І. В.Соркіна // Настаўніцкая газета. – 14 ліпеня 2020. - № 78. – С. 11.

Соркіна, І. Паўстанне 1863–1864 гг. (Гісторыя Беларусі, 8 клас) / І. Соркіна // Беларускі гістарычны часопіс. – 2020. - № 2 (247). – С. 38–49.
Участие в подготовке, рецензировании учебно-методических материалов
Удзел у якасці эксперта ў вопытнай праверцы навучальнага дапаможніка па гісторыі Беларусі для вучняў 9 класа (НІА, 2020/2021 вучэбны год)
Удзел у рэспубліканскім праекце: «Апробация экспериментальных интегрированных учебных планов и учебных программ в условиях обновленного содержания допрофильной подготовки и профильного обучения»
Примечание

Выбор категории темы позволяет перейти к списку учителей-методистов, имеющих опыт выступлений в системе дополнительного образования взрослых по данной тематике.