|
Соркина Инна Валерьевна
Кандидат исторических наук, доцент |
Должность |
учитель |
Место работы
|
Гимназия № 6 имени Ф.Э. Дзержинского г. Гродно |
Регион |
Гродненская область |
Предмет, направление |
история
обществоведение
|
E-mail |
ina.sorkina@gmail.com |
Персональный сайт, блог |
       
|
Дата сдачи квалификационного экзамена |
25.02.2021 |
Тема педагогического опыта, представленного на квалификационный экзамен |
Метадычныя прыёмы «ажыўлення гісторыі» як сродак развіцця даследчай кампетэнтнасці навучэнцаў |
Темы выступлений в системе дополнительного образования взрослых |
Метад “ажыўлення гісторыі” як сродак фарміравання даследчых кампетэнцый навучэнцаў
Метадычныя прыёмы «ажыўлення гісторыі» на інтэграваных уроках у пачатковай школе
Вымяраючы гета: “жывая гісторыя” Халакоста на ўроках і ў пазакласнай дзейнасці
Музей «Жывая гісторыя горада» як сродак развіцця даследчай кампетэнтнасці навучэнцаў
Метад “ажыўлення гісторыі” як сродак фарміравання даследчых кампетэнцый навучэнцаў
|
Публикации |
Соркіна І.В. Метадычныя прыёмы “ажыўлення гісторыі” у вучэбна-выхаваўчым працэсе // Матэрыялы ХХ Рэспубліканскай выставы навукова-метадычнай літаратуры, педагагічнага вопыту і творчасці моладзі / Гродзенскі абласны інстытут развіцця адукаці. – Рэжым доступу: – Дата доступу: 10.06.2023 |
Соркіна І.В. Развіццё даследчай кампетэнтнасці навучэнцаў сродкамі музейнай педагогікі // Материалы выступлений на областной диалоговой площадке "Музейная педагогика: образование и воспитание", 26 мая 2022 г. / Гродненский областной центр туризма и краеведения. – Режим доступа: – Дата доступа: 10.01.2023 |
Сацыяльна-эканамічнае развіццё Беларусі (канец XVIII – пачатак XX ст.) / Пад рэд. В.В. Яноўскай. Інстытут гісторыі НАН Беларусі / 2-е выд. – Мінск: Беларуская навука, 2023. – 684 с. |
Соркіна, І. В. Метад "ажыўлення гісторыі" як эфектыўны сродак развіцця даследчых кампетэнцый навучэнцаў / І. В. Соркіна // Современное образование: преемственность и непрерывность образовательной системы «школа – университет – предприятие» [Электронный ресурс] : ХІІІ международная научно-методическая конференция (Гомель, 11–12 февраля 2021 г.) : [материалы] / М-во образования Республики Беларусь, Гомельский гос. ун-т им. Ф. Скорины, Главн. управл. образования Гомельского облисполкома ; редкол. : И. В. Семченко (гл. ред.) [и др.]. – Электрон. текст. данные (7,64 МБ). – Гомель : ГГУ им. Ф. Скорины, 2021. – С. 601–604. |
Соркина, І. В. Метадычны прыём "ажыўлення гісторыі" як сродак развіцця даследчых кампетэнцый навучэнцаў / І. В. Соркіна // Вестник образования. Гродненский регион. – № 2–3 (24–25). – 2021. – С. 58–63. |
Соркіна, І. В. Прыёмы «ажыўлення гісторыі» як сродак павышэння якасці выкладання гісторыі ў школе (на прыкладзе ўрока па тэме: «Паўстанне 1863–1864 гг.», гісторыя Беларусі, 8 клас) [Электронны рэсурс] / І. В. Соркіна // PedPortal : Педагогический портал Республики Беларусь. – 2021. |
Соркіна, І. В. Развіццё даследчых кампетэнцый навучэнцаў сродкамі музея “Жывая гісторыя горада” / І. В.Соркіна // Адукацыя і выхаванне. – 2020. - № 5 (341). – С. 24–28.
Соркіна, І. “Жывая гісторыя” : лёс сядзібы як лёс краіны (на прыкладзе сядзіб Пагародна і Станіславова) / І. Соркіна // Беларускі гістарычны часопіс. – 2020. - № 4 (249). – С. 35–39.
Соркіна, І. В. Мікрагісторыя ў школе: лёсы сядзіб Беларусі / І. В.Соркіна // Настаўніцкая газета. – 14 ліпеня 2020. - № 78. – С. 11.
|
Соркіна, І. Паўстанне 1863–1864 гг. (Гісторыя Беларусі, 8 клас) / І. Соркіна // Беларускі гістарычны часопіс. – 2020. - № 2 (247). – С. 38–49. |
|
Участие в подготовке, рецензировании учебно-методических материалов |
Удзел у якасці эксперта ў вопытнай праверцы навучальнага дапаможніка па гісторыі Беларусі для вучняў 9 класа (НІА, 2020/2021 вучэбны год) |
Удзел у рэспубліканскім праекце: «Апробация экспериментальных интегрированных учебных планов и учебных программ в условиях обновленного содержания допрофильной подготовки и профильного обучения» |
Рецензия учебного пособия «История Беларуси в контексте всемирной истории для 10 класса» |
|
|
Примечание |
|