Банк данных учителей квалификационной категории "учитель-методист"

Гиль Татьяна Евгеньевна

Должность учитель
Место работы
Гимназия № 1 г. Барановичи
Регион Брестская область
Предмет,
направление
белорусский язык и литература


E-mail gil.t@list.ru
Персональный сайт, блог        
Дата сдачи квалификационного экзамена 21.06.2018
Тема педагогического опыта, представленного на квалификационный экзамен Развіццё камунікатыўных уменняў вучняў 5-9 класаў на ўроках беларускай літаратуры праз выкарыстанне логіка-сэнсавых мадэляў
Темы выступлений в системе дополнительного образования взрослых
Выкарыстанне логіка-сэнсавых мадэляў і іншых графічных форм пры фарміраванні навыкаў работы з інфармацыяй на ўроках беларускай мовы і літаратуры

Актывізацыя вучэбна-пазанавальнай дзейнасці вучняў праз візуалізацыю інфармацыі на вучэбных занятках па беларускай і рускай мове і літаратуры

Методыка фарміравання даследчых кампетэнцый вучняў на ўроках беларускай мовы і літаратуры

Урокі мовы і літаратуры: сучасны фармат і варыятыўны аналіз. Рэфлексія як неад’емная частка сучаснага ўрока

Домашнее задание как средство формирования прочных знаний

Падрыхтоўка да экзамену пры атэстацыі на прысваенне вышэйшай кваліфікацыйнай катэгорыі

Выкарыстанне логіка-сэнсавых мадэляў і іншых сродкаў візуалізацыі для развіцця камунікатыўных уменняў вучняў

Павышэнне вучэбнай матывацыі на ўроках мовы і літаратуры праз выкарыстанне актыўных формаў і метадаў навучання

Выкарыстанне медыясродкаў на ўроках беларускай мовы і літаратуры для развіцця камунікатыўных уменняў вучняў

Публикации
Гіль, Т. Я. Развіццё камунікатыўных уменняў вучняў праз выкарыстанне логіка-сэнсавых мадэляў // Беларуская мова і літаратура. – 2020. – № 8. – С.47-52.
Участие в подготовке, рецензировании учебно-методических материалов
Примечание Член Ассоциации учителей-методистов «Стремление» общественного объединения «Белорусское педагогическое общество»

Выбор категории темы позволяет перейти к списку учителей-методистов, имеющих опыт выступлений в системе дополнительного образования взрослых по данной тематике.